Aankomst - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Ruben

03 Februari 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nou mijn eerste reisverslagje dan maar op mijn weblog. Daley en ik hebben een immense reis achter de rug gehad en dat ging niet al te soepel. We hebben het nu allemaal weer lekker, hotelletje in orde eten geregeld en een mooi uitzicht op Los Angeles.
De reis van Amsterdam naar George Bush International Airport in Houston ging prima en soepel. Toen we aankwamen in Texas wisten we al dat we in een krappe anderhalf uur moesten overstappen op onze vlucht naar LAX. Dit werd krap aan want onze vlucht vertrok om 16:00 en om 15:05 waren we nog niet door de douane. Na veel gestress en een beetje geluk zijn we op tijd door de douane heen gekomen en daarna moesten we dus als gekken onze bagage ophalen en opnieuw inchecken, opnieuw door security, paspoort controle en toen kwamen we om 15:50 ons vliegtuig in die dus om 16:00 vertrok. De reis naar Los Angeles duurde voor ons gevoel ook nog eeuwen en het allermooiste was nog wel dat er geen plek meer was voor mijn carry on bagage. Dit moest toen het ruim in en dat resulteerde weer in een stressende mij, want ik was niet zeker waar mijn handbagage met laptop,tablet etc. gebleven was.

Toen we uiteindelijk aankwamen op LAX bleek ik gelukkig voor niks gestressed te hebben, wat mijn koffer en handbagage kwamen keurig te voorschijn op de bagage band. Een shuttle busje heeft ons opgehaald en naar ons hotel gebracht en op het moment liggen we keihard te chillen en laatste superbowl beelden te kijken!
Volgende week meer weblog!

Ciao

  • 03 Februari 2014 - 11:41

    Herman:

    Fijn om je eerste verslagje te lezen. De veiligheidscontroles waren dus weer intensief! Het valt me dan nog mee dat jullie er in anderhalf uur doorheen zijn gerold. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. We zijn benieuwd naar alle ervaringen die Daley en jij daar gaan opdoen. Laat nu de zon maar schijnen in California!

  • 03 Februari 2014 - 11:48

    Gabster:

    Voordat je in Amerika bent aangekomen op de plek van bestemming heb je al een heel avontuur achter de rug dus... Wordt nog wat als wij die kant op komen!

  • 03 Februari 2014 - 13:47

    Assie:

    Haha ook weer typisch Ruben hè;-) geniet ervan xxxxxx uit Londen

  • 07 Februari 2014 - 20:14

    Ruben Van Kammen:

    Tsja, what can I say. Americans are crazy about their security and stuff.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Ruben

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 2358
Totaal aantal bezoekers 7739

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 April 2014

Los Angeles 2014

Landen bezocht: