Bijna tijd voor de road trip! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu Bijna tijd voor de road trip! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu

Bijna tijd voor de road trip!

Blijf op de hoogte en volg Ruben

16 Maart 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

De laatste week in Los Angeles zit er aan te komen! Rustige dagen gehad, het huis is ook weer stil en rustig, gelukkig geen politie helikopters meer gezien.
Wel weer vreemde figuren gezien uiteraard. Pepe Longstocking (Pipi Langkous). Dit was een of andere drugsgebruiker die de meest vreemde streken uithaalde in en rondom het huis. Ik heb hier helemaal stuk om gelegen. Lig je lekker in het zonnetje en dan schuifelt er een of andere drugs gebruiken om het huis heen, koekeloeren in elk hoekje en gaatje. Heel vreemd allemaal.

Gelukkig ook weer twee leuke nieuwe huisgenoten leren kennen. Hier heb ik veel mee rondgehangen en verhalen mee gedeeld. De een komt uit San Francisco en de andere uit Seatle.Veel praatjes allebei, maar top mensen! We zijn met hun o.a. naar een Karaoke bar geweest, en een pubquiz gedaan. Dus zeker vermaakt.

De rest van de dagen ben ik nog naar de Mall geweest om wat goedkope kleren te kopen, daarnaast heb ik een hoop schoolwerk gedaan en nog wat rondgehangen met mensen die ik hier heb leren kennen.
Onder andere nog een keer naar The Laugh Factory in Hollywood geweest en wezen stappen in Hollywood.
Dit was wel een nieuwe ervaring met al de clubs in Hollywood. We gingen stappen wat meer in het ongure gedeelte van Hollywood waar de iets goedkopere clubs zaten. Beetje jammer, want ik was liever aan de Sunset strip uitgegaan, gezien de sfeer daar wat rustiger is.
Maar toch het was wel leuk alleen helaas ging de bar al om 02:00 dicht en sloot de club rond 03:00 uur. Dit was niet wat ik gewend was, normaal ga ik nog wat langer door!!

We hebben de stage nu ook afgerond en dit allemaal even op een leuke manier afgesloten met de mensen die daar werken en de kinderen natuurlijk. En voor de rest is het nu een beetje tijd om de laatste dingen voor mijn schoolopdrachten af te maken voordat mijn buddies naar LA komen.
Maandag is het dan zover, want dan hebben we een druk dagje om de boys op te halen van LAX en daarna rond te touren door LA city!
Het weer is hier heerlijk en het is bijna St. Patrick's day, dus ze komen op het meest gelegen moment uit! Volgende week komt er een volgende update wanneer de road trip is begonnen!

Tot dan!
Greetz from Los Angeles!

  • 17 Maart 2014 - 14:09

    Jan Van Kammen:

    Ha Ruben!

    Wow, wat heb jij veel meegemaakt! Vorige week was je vader bij ons en vertelde ons over deze weblog. Wat leuk om te lezen. Volgens mij een fantastische ervaring. Een hele fijne tijd met degenen die je vandaag ontmoet en als ik het goed begrijp gaan jullie deze week op tournee. Veel plezier, ik ben benieuwd naar jouw verhalen!

    Groet,
    Jan

  • 17 Maart 2014 - 14:42

    Ruben:

    Jaa klopt ik maak ontzettend veel mee. Meest recente een paar minuten geleden een aardbeving, 4.7 op de schaal van richter. Ik kom zeker langs om alles te delen als ik terug ben!
    Groetjes aan iedereen!

  • 18 Maart 2014 - 15:15

    Jan Van Kammen:

    Goodmorning!

    Da's nog eens wat anders dan hier bij ons in Groningen! Je bent welkom Ruben! Heb zelf nog even met Google-maps in LA rondgekeken. Van bovenaf het Hollywood-sign, de Warner-Bross-studio's en heel veel huizen met zwembaden ontdekt. Je zult vast je ogen uitkijken als je dit alles in het echt ziet. Geniet ervan Ruben! Goede reis!

    Groet,
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Ruben

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 7727

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 April 2014

Los Angeles 2014

Landen bezocht: