Vegas Baby! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu Vegas Baby! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu

Vegas Baby!

Blijf op de hoogte en volg Ruben

21 Maart 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na afscheid genomen te hebben van iedereen die de afgelopen tijd samen met ons in het studentenhuis hebben gewoond was het tij voor de road trip. Ik heb een geweldige anderhalf maand hier gehad en heb me ontzettend vermaakt op stage en in het huis met al mijn huisgenoten! Helaas komt aan alles een einde.

Afgelopen donderdag zijn we in Las Vegas aangekomen. Nadat we met valet parking onze auto hebben afgegeven en vervolgens ons hadden ingecheckt in het hotel was het tijd om de nette kleren uit de kast te trekken. We zijn na de strip geweest, abnormaal veel licht, casino's en andere bizarre dingen die je je maar kan voorstellen! Eerste stop was New York New York Grand Casino, om hier een ritje met de achtbaan te maken. Deze achtbaan ramt met 100 km per uur over de daken van dit Casino heen en opa kreeg hier ook wel even het angstzweet van. Dit sloeg aardig snel om in een adrenaline rush! Oppergaaf om dit gedaan te hebben.
Vervolgens zijn we naar de gokhallen geweest in o.a. Het bellagio, Ceasars palace, new York new York en nog vele andere. Ik begon met een leuke winst, na een keer de trekker over te halen had ik mijn 20 dollar verdubbeld. Helaas ben ik met mijn korte spanningsboog achter een machine gaan zitten die een 5 dollar minimum had, waar ik van dacht dat het een 5 cent machine was. Want die cashten hard binnen bij mij. Na een paar keer trekken had ik dit ook pas door, helaas was dit te laat. Dit mocht de pret niet drukken gelukkig. Hierna zijn we door gegaan naar de fonteinen van het Belaggio en die springen om het uurtje een soort watershow uit de grote vijver. Best wel gaaf om te zien. Vanavond gaan we nog een keer en dan is het morgen tijd om onze reis richting Yellowstone National Park te vervolgen!

Ciao!