Voorbij en toch ook niet! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu Voorbij en toch ook niet! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu

Voorbij en toch ook niet!

Blijf op de hoogte en volg Ruben

01 April 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hey hey!

Mijn laatste uren in Amerika tikken langzaam weg. Ik heb de afgelopen twee week ongelofelijk veel gezien tijdens onze Road Trip. Las Vegas, Grand Canyon National Park, dorpjes die hieromheen liggen, Yellowstone National Park, Sacramento, Golden Gate bridge en San Francisco. We zijn terug gereden naar Los Angeles via een prachtige kustweg, door de wouden heen die aan de kust lagen. Dit was ook best indrukwekkend om te zien. Eigenlijk was alles indrukwekkend om te zien.
In Sacramento verbleven we bij een vriend van ons die we ontmoet hebben in het huis waar we in LA verbleven. Met hem zijn we wezen Lasertaggen en naar de Shooting Range geweest, hier nog even een leuke .50 caliber gun afgeschoten en verder gespeeld met een paar pistolen waaronder een revolver met scope! Pretty amazing I can tell you that!

Ook hebben we in Sacramento nog even gefeest ter afscheid en nieuwe mensen leren kennen, sommige van ons misschien iets te goed! xD
De rest van de tijd in Sacramento hebben we keihard gechillt in de Jacuzzi die hier aanwezig was bij de vriend waar wij verbleven. Oftewel we hebben even rustig de tijd genomen om bij te komen van de immense afstand die we al afgelegd hadden. Ik had namelijk de avond voordat we in Sacramento aankwamen een kleine 300 miles snachts afgelegd. Dit staat ongeveer voor een kleine 450 kilometer. Dus ik had mijn chilltijd in de jacuzzi nodig! ;) Nadat we waren opgeladen zijn we dus doorgegaan naar San Francisco waar we de Golden Gate bridge hebben gezien. San Francisco zelf vond ik niet heel speciaal, maar het is toch leuk om hier geweest te zijn! Hoogtepunten hier waren de pier waar alle zeeleeuwen op liggen te chillen, Alcatraz, de BART (Bay Area Rapid Transport) en de Golden Gate bridge.

De hele twee maanden is een ongelofelijke mooie en leerzame ervaring geweest! Ik heb een hoop nieuwe mensen leren kennen en ik kan zonder meer vertellen dat ik een keer terug zal keren naar California om iedereen nog een keer op te zoeken! Al mijn schoolwerk heb ik bijna af en de stage is ook keurig afgerond. Ze waren ontzettend blij met ons en we hebben zeker een goede bijdrage geleverd aan het vrijwilligersproject. Volgens mij zijn er al aardig wat sponsors gevonden en dat is dus goed nieuws! Ik ben telkens met plezier naar mijn buitenland stage gegaan en heb hier veel geleerd en veel nieuwe dingen gezien!

Morgen vertrek ik dus met het vliegtuig terug naar het koude kikkerlandje en eerlijk gezegd vind ik het ook niet erg om weer terug te keren na 2 maanden in het buitenland verbleven te hebben.
Alhoewel ik dus morgen weer terug ga zal ik toch alles meenemen wat ik hier heb gezien en geleerd en dus is het toch niet allemaal over! En wat ik al zei ik zal zeker terug keren naar het prachtige California!

Groeten vanuit mijn laatste verblijfplaats hier in Los Angeles, Holiday Inn near LAX!



  • 01 April 2014 - 04:47

    Marvin Wolthof:

    Ik sluit me hier helemaal bij aan (bedankt voor de verwijzing trouwens, erg geestig... XD) Het was absoluut geweldig en ik hoop je te mogen vergezellen als je besluit terug te gaan naar California, het was een geweldige roadtrip die ik niet zal vergeten, bedankt en tot snel!!

  • 01 April 2014 - 10:22

    Herman:

    Fijn dat alles op deze stage en reis zo goed is verlopen. Op een enkel incidentje na dan, al lag dat niet aan jou. Dus als jij geen bekenden van de LAPD tegenkomt! Moet je zonder problemen weer op het vliegtuig kunnen stappen naar ons toe. Wij kunnen niet wachten om jou weer te zien en weer vast te houden! Tot straks!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Ruben

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1594
Totaal aantal bezoekers 7724

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 April 2014

Los Angeles 2014

Landen bezocht: