theekransje met de LAPD - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu theekransje met de LAPD - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu

theekransje met de LAPD

Blijf op de hoogte en volg Ruben

05 Maart 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn reisgenoot heeft net een prachtig verslag getypt van onze ontmoeting met de LAPD. Dit is dus ook mij overkomen. Totaal tegen de verwachting in stond ook ik maandagavond geboeid tegen een hek aan. Tsja, what can I say....!

Er was hier dus een 'turfwar' gaande rond de omgeving van ons huis. Paco VS. Landlord. Dit escaleerde dus (volledige de pan uit:P) Een of andere idioot uit ons huis had de politie gebeld en gezegd dat iemand met een wapen rond liep te zwaaien, en je kan op je 10 vingers nagaan dat als iemand hier het woord 'wapen' roept dat de LAPD hier met man en macht uittrekt om degene met een wapen te vinden.
Nietsvermoedend zaten wij met onze taco's naar the Big Bang theory te kijken toen opeens een helikopter in de lucht met een zoeklicht hier naar binnen scheen. We kwamen er ook achter dat het huis verdacht leeg was en dus is een van ons er maar even op uit getrokken om te gaan kijken wat er aan de hand was.
Ik dacht hmmm, laat ik hem maar volgen en onze andere huisgenoot volgde hem ook. Bijna aan het eind van de oprit zag ik opeens dat mijn huisgenoot zijn handen de lucht in stak en dus instinctief reageerde ik hier ook op en ook mijn handen vlogen de lucht in. Vervolgens moest ik dus met mijn rug naar hen toe lopen, wat best verdomd moeilijk is en doordat ik dus bijna struikelde ging de politie weer helemaal tegen mij tekeer omdat ik het dus blijkbaar fout deed.
Anyhow....het kwam er dus op neer dat ook ik gehandboeid werd en tegen het hek aan werd gedrukt vanwege het feit dat ze op zoek waren naar de verdachte met een geweer, die er dus niet was. Pas nadat ze het hele huis onderzocht hadden zouden ze ons weer vrij laten dus we waren al snel opgelucht dat er verder niks zou gebeuren.
Uiteraard moest ik weer jeuk aan mijn neus krijgen toen ik geboeid tegen het hek stond, dus dit was een heerlijk FML momentje (F***ck My Life).
We hebben ongeveer 50 minuten met al onze huisgenoten die geboeid waren tegen een huis aan gekeken. En ik heb dus de hele tijd geprobeerd om mijn jeuk van mijn neus weg te krijgen. Dit lukte helaas niet en het eerste wat ik deed toen ze mijn handboeien afdeden was krabben als een dolle hond!

Ze pakten de Paco mexicaan op die hier voor onrust zorgde en hierna werden we vrij snel weer vrijgelaten en bedankt voor onze medewerking. Graag gedaan, officer. Hierna ben ik met mach 4 naar de koelkast gerend om bier te pakken en tot rust te komen! Haha, nu ik erop terugkijk is het allemaal wel grappig, maar op het moment dat het gebeurde was ik wel redelijk angstig eerlijk gezegd!

Nou we zijn dus ook nog naar de Oscars geweest, gaaf joh!
Ik zal even kijken of ik aankomende week nog een verhaal heb die deze gaat ownen!

Groeten!

  • 05 Maart 2014 - 23:23

    Herman:

    Hoe is het allemaal mogelijk. Jij en de nederlandse politie (vooral op de Wadden) zijn al goed bevriend! En nu heb je ook nog vrienden gemaakt bij de LAPD? Dat heb je weer snel voor elkaar gemaakt. Nou, stay out of trouble!

  • 05 Maart 2014 - 23:26

    Haf :

    Haha sorry pap , ik kan er niks aan doen. De situaties zoeken mij op!! Maar alles is nu weer rustig dus niks aan de hand. Haha wel leuke ervaring:p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Ruben

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 7742

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 April 2014

Los Angeles 2014

Landen bezocht: