Einde van de eerste maand - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu Einde van de eerste maand - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Ruben Kammen - WaarBenJij.nu

Einde van de eerste maand

Blijf op de hoogte en volg Ruben

23 Februari 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zoals mijn verslag van eerder al zei, tijd gaat snel en daar is geen woord van gelogen. Op het moment is het alweer 23 februari, uurtje of 10 uur in de ochtend hier. Dus we zijn alweer bijna op het eind van onze eerste maand.
Afgelopen dagen hebben we het wat rustig aan gedaan hier, gezien er een kleine complicatie op trad, haha oops! We waren woensdag naar Zuma beach geweest en waren hier even een balletje wezen trappen. Helaas schoot deze skill volle voetballer de bal over een hek heen en moest ik die dus zelf halen. Nadat ik de bal terug had gehaald, moest ik weer over het hek heen klimmen en toen ik hier van af sprong landde ik heel vervelend op mijn voet. Blijkbaar had ik mijn voet zwaar gekneusd, en dit zorgde ervoor dat ik een tijdje niet kon lopen. Dus na 3 dagen rustig aan gedaan te hebben kunnen we weer nieuwe activiteiten plannen!

Ik heb ook alweer 2 stage dagen achter de rug. Eigenlijk gaan de stage dagen prima en hier en daar geef ik bepaalde stukjes les. We hebben al een vergadering bijgewoond en zijn nu bezig als vrijwilligers project de school aan sponsors te helpen. Hier hebben we o.a. al bedankbrieven voor vertaald en zijn we nu ook bezig een lijst met bedrijven samen te stellen die misschien interesse hebben om een donatie te doen aan de school. Dit sponsor project is nodig, omdat er vanwege de crisis een belangrijke subsidie is weggevallen voor de school.
Hiernaast heb ik ook mijn Final project al opgezet en een klein begin gemaakt, interviewtje afgenomen etc. en ben ik ook met andere schoolopdrachten bezig geweest. Dus conclusie, naast het vele ontspannen en relaxen ben ik uiteraard ook nog genoeg bezig met de belangrijke dingen voor school.

De afgelopen dagen voordat ik een gekneusde voet had, zijn we nog naar Malibu geweest, ook dit is allemaal duur, rijk en groot. Mooie auto's gezien en immense huizen. We zijn hiernaar toe gereden via een berg pas, en ook dit was best wel mooi om te zien. De omgeving waarin we zitten is best mooi en we hebben dus ook wat natuur in ons opgenomen. Verder zijn we nog weer naar Hollywood geweest en worden de dagen gevuld met eten met huisgenoten, socializen, huisavondjes en bezig met de nodige schoolopdrachten.
Over een paar weken komen Jasper en Marvin alweer richting Los Angeles en eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot ze hier zijn. Dan kan de legendarische road trip beginnen en kan ik mijn epische film afmaken!
Ik heb ook bericht ontvangen van Sjanie en Cornelie die rond 15 maart LA ook nog komen bezoeken. Dus hier zal zeker even een ontmoeting momentje plaatsvinden, tot snel luitjes!;)

Tot die tijd zal ik me zeker vermaken, ik zal volgende week weer even een verslagje plaatsen! Tot die tijd adios!

Greetz vanuit LA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Ruben

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 7767

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 01 April 2014

Los Angeles 2014

Landen bezocht: